Τετάρτη, 22 Οκτωβρίου 2008

Περί groups στο Facebook και Εγκαίνια... τουαλέτας

Επειδή είμαι κι εγώ trendy (κι όχι emo, παρά το γεγονός ότι μου αρέσει πολύ να βλέπω αυτά τα παιδάκια στο Σύνταγμα) έχω κι εγώ profile στο Facebook και φυσικά δεν σκοπεύω ν' απολογηθώ γι αυτό!

Μία από τις τελευταίες βδομάδες μου στείλαν μια πρόσκληση να μπω λέει σε ένα group που ονομάζεται:

ΘΕΛΩ Ο ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΟΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ΤΟΥ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ

Πέραν του (απόσο γνωρίζω εγώ τουλάχιστον) ο Καραμανλής δεν έχει -δικό του- κυβερνητικό εκπρόσωπο αλλά, όπως καταλαβαίνει κι ο πιο αδαής, η κυβέρνηση έχει κυβερνητικό εκπρόσωπο (τι σε πείραξε θα μου πείτε, χαριτωμενιά οκ το δέχομαι.. αν και διατηρώ τις επιφυλάξεις μου...), δεν μπορώ να καταλάβω τι θα γινότανε αν έκανα join σε αυτό το group.

Θα μαζευόμασταν πολλοί και θα στέλναμε ένα email στον Καραμανλή λέγοντάς του να κάνει εκπρόσωπό του(!) το Λαζόπουλο κι εκείνος θα τον έκανε επειδή το θέλουν οι χρήστες του facebook;

Εδώ γελάμε! Πέραν του ότι είναι αστείο το γεγονός, είναι και αντιδημοκρατικό, άλλωστε σε μια υποανάπτυκτη χώρα όπως η δική μας όσον αφορά τις διαδικτυακές υποδομές δεν έχει όλος ο κόσμος τη δυνατότητα της ισότιμης πρόσβασης στο διαδίκτυο...

Άντε και δεν το στέλναμε το ψήφισμα σεβόμενοι τους δημοκρατικούς μας θεσμούς, θα μαζευόμασταν όλοι όσοι γουστάρουμε να δούμε τον Λαζόπουλο εκπρόσωπο του Καραμανλη (lol) και θα επιχειρηματολογούσαμε επί του θέματος;
Ή θα έλεγε ο καθένας μας την κακία του; Καλή η ομαδική ψυχανάλυση, δε λέω, αλλά μάλλον πρέπει να προηγείται μια ενδοσκόπηση.

Και για να μην φανεί ότι έχω κάτι με το group ή όσους το συντηρούν, δεν είναι προσωπικό ή ομαδικό το θέμα, αλλά θέμα πολιτικής ποιότητας. Ούτε που είχα κοιτάξει πόσοι έχουν κάνει join και τι λένε... Τώρα που το ξαναβλέπω γράφει:

"Για κάποιους ελάχιστους που θίχτηκε η "σοβαρότητά" τους από το συγκεκριμένο γκρουπ να υπενθυμίσουμε ότι η σάτιρα προϋποθέτει χιούμορ... όσο πικρή και εαν είναι η αλήθεια που περιγράφει!!!

"Δεν ενοχλεί η σάτιρα που κάνει, σε όποιον και αν την κάνει, όσο κι αν πολλές φορές είναι ακραία και άδικη!

ΕΝΟΧΛΕΙ Η ΣΑΤΙΡΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ!!!

Παρατηρήστε τον, όταν είναι να πει καμιά κουβέντα για τον Καραμανλή (πάντα με την αναλογία 30 λεπτά Παπανδρέου, μισό λεπτό Καραμανλής), δεν του βγαίνει... δυσκολεύεται!!!
"

Τώρα καταλαβαίνω το στόχο του (ή τουλάχιστον προσπαθώ να πείσω τον εαυτό μου ότι καταλαβαίνω).

Επομένως δεν είμαι μόνο εγώ παράξενη.

Δεν έχω κάτι να σχολιάσω από τη στιγμή που είναι σάτιρα αν και μου φαίνεται ότι είναι τόσο κρύα σάτιρα όσο εκείνη του Λαζόπουλου... Δεν τον έχω δει βέβαια φέτος, αν άλλαξε το ύφος του και είναι πιο επιτυχημένος από το να πείθει τους αγράμματους εκμεταλλευόμενος την άγνοιά τους, σας παρακαλώ ενημερώστε με... μην το χάσω, είπαμε είμαι trendy, προσπαθώ τουλάχιστον...

Άρχισα με αυτό το group γιατί από αυτό πήρα την αφορμή.
Υπάρχουν κι άλλα πολλά τα οποία έχουν έναν ακαταλαβίστικο (για μένα) λόγο ύπαρξης όπως:

Θέλω βασικό μισθό 1600 ευρώ -Θέλε είναι η απάντηση

ΘΕΛΟΥΜΕ ΜΙΣΘΟΥΣ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟΥΣ ΚΙ ΟΧΙ ΤΡΙΤΟΚΟΣΜΙΚΟΥΣ - Δεν πα να θέλετε...

ΕΝΙΑΙΟ ΚΑΙ ΑΔΙΑΙΡΕΤΟ ΕΦΕΤΕΙΟ ΣΤΑ ΧΑΝΙΑ! - Αυτό κι αν είναι επανάσταση...

Και η εκκλησία να πληρώσει στο Κτηματολόγιο. -Τώρα σωθήκαμε...

PANAGIOTIS PSOMIADIS "The man, The legend" - Περί ορέξεως...

Το δια ταύτα... Κάνεις join στο group και μετά σου στέλνουν ένα σωρό μηνύματα/email(αν έχεις ανοιχτό το προφίλ σου) κλπ. κλπ.

Και ένα σχόλιο: επαναστάτες του facebook και του διαδικτύου μπορούμε να το παίζουμε όλοι μας... αλλού θέλω να μας δω πως πράττουμε...

Αυτές οι σκέψεις ήταν καθαρά προσωπικές και υποκειμενικές απόψεις...

Update: Το διάβασα εδώ
Εγκαίνια...
τουαλέτας!

Λάβαμε -από το Γυμνάσιο - Λύκειο Βάμου- την ακόλουθη είδηση:
«Tην Τετάρτη 8 Οκτωβρίου εγκαινιάστηκε το νέο κτήριο για τις τουαλέτες των καθηγητών από τον δήμαρχο Βάμου και εκπρόσωπο του χορηγού κ. Πετρουλάκη Αρτ. Γεωργίου. Έτσι ένα αίτημα δεκαετιών έγινε πραγματικότητα».

Λογιών - λογιών εγκαίνια έχουμε καλύψει δημοσιογραφικά κατά καιρούς. Για εγκαίνια τουαλετών, όμως, και μάλιστα από δήμαρχο, ομολογώ ότι πρώτη φορά γράφουμε. Τώρα, τι να ευχηθούμε στον κ. Δήμαρχο; Και εις ανώτερα; Στον χορηγό, πάντως, είναι προφανές ότι ανήκουν μόνο συγχαρητήρια, αφού χάρις στη συμβολή του «ένα αίτημα δεκαετιών έγινε πραγματικότητα».

Αναρωτιέμαι: αν το νέο κτήριο των τουαλετών γινόταν με δαπάνη του υπουργείου Παιδείας, τα εγκαίνια θα έκανε ο κ. Ευριπίδης Στυλιανίδης; Ακραίο μεν το συγκεκριμένο υποθετικό ερώτημα, αλλά, ως γνωστόν, ποτέ δεν θα πρέπει να λες ποτέ, αφού με τη φόρα που έχουν πάρει στην κυβέρνηση εγκαινιάζοντας... τα πάντα, τίποτα, μα τίποτα δεν αποκλείεται.

2 σχόλια:

αντωνης είπε...

Απλα να προσυπογραψω αυτο:
"επαναστάτες του facebook και του διαδικτύου μπορούμε να το παίζουμε όλοι μας... αλλού θέλω να μας δω πως πράττουμε..."

Τα λεει ολα!!!
:)

Homo Sapiens είπε...

αντώνη με πρόλαβες!!