Δευτέρα, 28 Ιουλίου 2008

Μόναχο

Την προηγούμενη εβδομάδα ήμουνα Μόναχο για δουλειές.
Δεν θα μπορούσα παρά να μοιραστώ κάποιες φωτογραφίες από την εκπληκτική αυτή πόλη!

Πρώτα απόλα ο χάρτης του μετρο:


Τεράστιο έτσι;

Έπειτα τα πολύ αγαπημένα μου εμβλήματα από τις μπυραρίες!






To menu του Spatenhaus:



Tα αγαπημένα μου Τούρκικα εστιατόρια-take away:



Την βιτρίνα του Tifanny's:



Όπως βλέπετε οι λήψεις ήταν μόνο νυχτερινές γιατί έπεσε πολύ δουλειά αλλά next time ελπίζω να χω και πρωινές!

2 σχόλια:

Δ. Τζ. είπε...

Ο χάρτης του μετρό ή μήπως το... χάος του μετρό. Έχω ακούσει -κι έχω δει- πολλά για τη Βαυαρία και δη για το Μόναχο, αλλά μέχρι τώρα δεν είχα την τύχη να πάω. Πρέπει να είναι εκπληκτικά.

ellie είπε...

δ.τζ., να πάς οπωσδήποτε! εγώ όσες φορές κι αν έχω πάει δεν μπορώ να κατανοήσω τι συμβαίνει με το μετρο από το να βγάλω εισητήριο με΄χρι το που να πάω, σε ποιά έξοδο να βγώ κλπ αλλά ευτυχώς οι Μοναχέζοι είναι εξυπηρετικότατοι!!!
Είναι οντως πανέμορφη πόλη και ειδικά την περίοδο πριν τα Χριστούγεννα είναι super!