Δευτέρα, 2 Ιουνίου 2008

Ποιά είναι η αλήθεια?

Ήρθε η ώρα να ανταποκριθώ κι εγώ στο κάλεσμα του SinistraRadicale και να σας ζητήσω να βρείτε ποιά από τα 4 statements είναι αληθινό για μένα...
Πάμε λοιπόν:

1) Έχω δεί εκτόξευση πυραύλου στο Cape Canaveral

2) Η δουλειά μου είναι να βρίσκομαι συνεχώς σε ένα αεροδρόμιο με μια βαλίτσα στο χέρι και να γυρίζω τον κόσμο

3) Μικρή ήθελα να γίνω αθλητικογράφος αλλά με κέρδισε το πολυτεχνείο :-P

4) Δεν έχω διαβάσει ποτέ κανένα βιβλίο πέραν από τα σχολικά/πανεπιστημιακά

Για να δούμε λοιπόν...
Προσκαλώ στο παιχνίδι την cinderella, τον Ndn, τον Matrix, τον ikor, τον xeirobombira.

8 σχόλια:

Sinistra Radicale είπε...

Θυμάμαι ότι έχεις διαβάσει το βιβλίο του Λούλη "Η Μάχη του 2007". Άρα έχεις διαβάσει κάποιο άλλο βιβλίο εκτός απο πανεπιστημιακά/σχολικά. Μάλλον ήθελες να γίνεις αθλητικογράφος λοιπόν, και σε κέρδισε το Πολυτεχνείο....

fisherman είπε...

Είμαι σίγουρος οτι είδες εκτόξευση απο το cape canaveral γιατί σε είδα απο το παράθυρο κατά την απογείωση...
χε χε χε

NdN είπε...

Καλησπέρα Ελλη,

Ευχαριστώ για την πρόσκληση και θα ανταποκριθώ με την πρώτη ευκαιρία!

Και εγώ το 1 ψηφίζω γιατί μου το είπε ο Ωαράς ότι σε είδε όταν βρεθήκαμε για τσίπουρα! Επομένως δεν ορκίζομαι ότι είπε αλήθεια, αλλά θα το ρισκάρω!

grafikos είπε...

Το 3 δαγκωτό!!!

cinderella είπε...

Θα παίξω Έλλη μου!!Ευχαριστώ για την πρόσκληση!!
Ψηφίζω το 1.
Βασικά σε κανέναν δεν έχω πέσει μέσα στη μαντεψιά μου, τι κάνω λάθος δεν μπορώ να καταλάβω!! Πάντως ελπίζω να έπεσα τώρα μέσα!!!
welcome back, να γράφεις πιο συχνά!!! ;)

ellie είπε...

Κι όμως είναι το 3 το σωστό!
Ο γραφικός με ξέρει καλά, εξού και το δαγκωτό!!!
:-)

Sinistra Radicale είπε...

Ο γραφικός μπορεί να σε ξέρει καλά, αλλά εγω το βρήκα πρώτος!!!!!!!!!
Χοχοχοχο!!!!!(που κάνει και ο άθλιος Κόκαλλης.....μπλιάχ)

ikor είπε...

Καλησπέρα Έλλη! Θα ανταποκριθώ κι εγώ.

Και επειδή έχω άλλη μια πρόσκληση από τον Matrix για άλλο παιχνίδι, ίσως τα συνδυάσω!