Παρασκευή, 1 Φεβρουαρίου 2008

Είμαι η μόνη που...??








Δεν έχω πάρει μίζες από τη Siemens...


Δεν έχω δεί το dvd του Ζαχόπουλου....

















Δεν έχω κολλητό δημοσιογράφο... στυλ Ταρζάν- Τριανταφυλλόπουλο!


Δεν έχει μεσολαβήσει κανένας βουλευτής/υπουργός/ολυμπιονίκης για προσωπικές μου υποθέσεις/παρανομίες μεταξύ εμού και του δημόσιου.





Δεν έχω εκλεγεί βουλευτής επειδή δεν χαστούκισα
κάπου, κάπως, κάποτε, κάποια κυρία πρωθυπουργού?






Δεν έχω αποπειραθεί να αυτοκτονήσω διότι δεν είχα τα guts να αντιμετωπίσω τις συνέπειες των πράξεών μου...








Δεν έχω πάρει διδακτορικό χωρίς να έχω πάρει πτυχίο........


Έχω αρχίσει να αναρωτιέμαι....


Αν συμπάσχετε, αφήστε σχόλιο...

20 σχόλια:

αντωνης είπε...

Και εμεις τι κανουμε για ολα αυτα;
(και δεν εννοω εμας τους δυο). Μπας και εχουμε και μεις "λερωμενη τη φωλια μας";

Ειναι η μονη εξηγηση που μπορω να δωσω για την αδρανεια που παρατηρειται ενω συμβαινουν τοσα.

χαρης είπε...

haha!kalo ellie!prosthese kai mena gia na mhn meneis monh...koita katantia e?
kseftila!oust! egw eipa oti feygw gia nikaragoua,erxesai?

xristos είπε...

ΕΛΛΗ ΓΙΝΑΜΕ ΤΡΕΙΣ.
ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΧΙΛΙΟΙ ΔΕΚΑΤΡΕΙΣ

tractatus είπε...

Ελλη το κολάζ τα λέει όλα...πάντως υπάρχουν και μερικά ακόμα που δεν έκανες, όπως να μεταγράψεις ασφαλιστικά ομόλογα σε εταιρείες του εξωτερικου, να είσαι πρωθυπουργός και να σε παρακολουθούν κ.λ.π., κλ.π.
Σε προσκαλώ να δείς το post που ανεβάσαμε κάποιοι απο την bloggoπαρέα και αν σε ενδιαφέρει να το αναρτήσεις...

gpapoul είπε...

κομπάρσοι και παρατηρητές σε μια χώρα που μαραζώνει προς όφελος των λίγων

xeirovombira είπε...

365 μερες αποκριες εχουμε με την ευκαιρια τωρα που ερχονται και τα καρναβαλια σιγα σιγα !

Μεγα λαθος να μην εχουμε Σαμποδρομιο στη χωρα !
και ξερω γιατι.μαλλον τσακωνονται ποιανου ονομα θα βαλουν !

laxanaki είπε...

Δεν είσαι η μόνη!! Είμαι και γω! ;)

cinderella είπε...

Δεν είσαι η μόνη!! Είμαι κι εγώ! :)))
Και αυτό που πολύ θα ήθελα να είχα είναι το διδακτορικό πριν από το πτυχίο! Αυτό θα πει ευφυία! Αυτό θα πει και όμορφη και έξυπνη και σπιρτόζα. Εμείς απλά ηλίθιες είμαστε που κοιτάμε και δεν αντιδράμε!
Μια ευχή μόνο σε όσους στήριξαν την κ. Νατάσα στο δύσκολο δρόμο της ιατρικής: "Να πέσουν στην ανάγκη των γνώσεων κα των ικανοτήτων της"!!!!

phlou...flis είπε...

Κι εγώ, κι εγώ. Αν και ψάχνοντας έπεσα πάνω στο dvd, αλλά δεν μπήκα στον πειρασμό να το κατεβάσω! (Αλήθεια λέω, δε με πιστεύετε;)
Την καληνύχτα μου

Ασχετο. Αν θέλεις απενεργοποίηησε τη ΛΕΚΤΙΚΗ ΕΠΑΛΗΘΕΥΣΗ. Δεν νομίζω να σε εξυπηρετεί σε κάτι. Μπελάς είναι!

papaioannou είπε...

Μάθαμε να ελπίζουμε ότι ένας άλλος κόσμος είναι εφικτός.
Απλώς αναζητούσαμε τον τρόπο για να φτάσουμε εκεί παίρνοντας μαζί και τα όνειρα μας.
Για ένα -και πλέον- αιώνα αυτή η συζήτηση εγκλωβίστηκε ανάμεσα σε δυο κοσμοθεωρίες που μπορούμε να πούμε ότι συμβολικά ονομάστηκαν δεξιά και αριστερά.
Δεν είναι στις προθέσεις μου να αναλύσω αυτές στις θεωρίες καθώς θα εγκλωβιστώ στην αναζήτηση επιχειρημάτων για το ποια από τις δυο θεωρίες είναι σωστότερη, η καλύτερη, η πιο ανθρώπινη, ή η πιο εφικτή!
Αυτό που θέλω να τονίσω είναι ότι με την πτώση του υπαρκτού θεωρήσαμε ότι απόμεινε ως μόνη ρεαλιστική προσέγγιση του δικαίου ή καλύτερου κόσμου ο οικονομικός φιλελευθερισμός

Είχαμε δηλαδή να επιλέξουμε ανάμεσα σε δυο εργαλεία για την προσέγγιση του δίκαιου κόσμου και το ένα χάλασε . Συμπερασματικά φτάσαμε να πιστεύουμε ότι πλέον το μόνο εργαλείο που μας έμεινε είναι και το σωστό.Μάθαμε να ελπίζουμε ότι ένας άλλος κόσμος είναι εφικτός.
Είναι όντως εφικτός;Ο δίκαιος κόσμος αποτέλεσε ένα πανίσχυρο ιδεολόγημα που νομιμοποίησε κάθε αίτημα αλλά και κάθε αντεργατικό, αντι ασφαλιστικό, αντι κοινωνικό μέτρο, ή θυσία που έγινε ποτέ στο κόσμο της εργασίας.

Είναι όμως αυτός ο κόσμος εφικτός.
Η απάντηση είναι κατηγορηματικά όχι!
Αυτή η απάντηση βρίσκεται στην πρώτη παράγραφο και συγκεκριμένα στην φράση «πήραμε μαζί τα όνειρα μας». Την ατομικότητα μας.

Εξετάζοντας ακόμα
Ένα άλλο ιδεολόγημα που κυριάρχησε και κυριαρχεί ως ζητούμενο και είναι ο όρος «κοινωνία», θα δουμε γύρω μας τις αντικοινωνικές συμπεριφορές της Φοροδιαφυγής, της διασπάθισης του δημόσιου χρήματος, την άπραχτη, την λαμογιά το μέσον, την δωροδοκία, την δωροληψία, την μίζα την προσπάθεια προσπορισμού πλούτου και εξουσία με κάθε μέσο, να κυριαρχουν.
Απλοϊκά θα λέγαμε ότι ο καθένας είναι μόνο για την πάρτη του.
Είναι εύκολο να φτάσεις στο συμπέρασμα ότι ο όρος και η ουσία του όρου «κοινωνία» έχει καταρρεύσει καθώς οι ατομικότητες κυριαρχούν.

Τα μόνα αιτήματα που μοιάζουν να “θυμίζουν λίγο κοινωνία” είναι τα αιτήματα για διαφάνεια, αξιοκρατία, προστασία του περιβάλλοντος, δημοκρατία, ανθρώπινα δικαιώματα αλλά αυτά δεν είναι μόνο αιτήματα της αριστεράς, αλλά εφάπτονται στο συνολικό αίτημα για πολιτικό φιλελευθερισμό.

Οι ατομικές συμπεριφορές κυριαρχούν και μας οδηγούν δηλαδή σε επαναξιολόγηση του αξιακού κεκτημένου των δυο τελευταίων αιώνων. Επί τις ουσίας μοιάζουν να βρίσκονται πίσω από την όποια αστοχία υλικού, προσωπικού και αποφάσεων της πολιτικής ηγεσίας και των σύγχρονων κομμάτων.

Δεν μοιάζει να υπάρχει τρόπος τυποποίησης αυτών των συμπεριφορών στην βάση κάποιας κοινής ταξικής συνιστάμενης. Οι ατομικές συμπεριφορές αποδεικνύουν ότι η ταξική συνείδηση είναι ένα ακόμα ένα ιδεολόγημα.

Δια ταύτα.
Ένα σύγχρονο κόμμα που θέλει να γίνει πλειοψηφία αφού ικανοποιήσει όλα αυτά τα αιτήματα που αναφέρθηκαν παραπάνω και αφορουν τον πολιτικο φιλελευθερισμό θα πρέπει να αντιληφθεί τις κάθετες συσπειρώσεις.

και να μην εγκλωβιστεί σε όρους μη προνομιούχων που αφορούν ένα μέρος του συνόλου αλλά να απευθυνθεί στο σύνολο.

Ένα παράδειγμα: Μια θέση ή ένα ευνοϊκό μέτρο που θα στοχεύει στο καταναλωτή και θα ευνοεί την οικοδομική δραστηριότητα, θα έχει άμεσα αντίκτυπο σε τριάντα ή σαράντα ομοειδή και σχετικά με την οικοδομή επαγγέλματα.
Τονώνοντας την αγοραστική δύναμη του καταναλωτή δίνοντας κίνητρο για αγορά κατοικίας παράγεις πλούτο για τριάντα συναφή επαγγέλματα και κατ επέκταση πολλαπλασιαστικά οφέλη για του απασχολουμένους σε αυτά, τις οικογένειες τους, τις τοπικές κοινωνίες, και όσους σχετίζονται.

Αντίστοιχα είναι τα στην επιχειρηματικότητα στους τομείς της παιδείας, της υγείας, του τουρισμού.
Στοχεύεις στην αύξηση της καταναλωτικής δύναμης σε ένα τομές από τους παραπάνω και δημιουργείς πολλαπλασιαστικά οφέλη για όλα τα ομοειδή επαγγέλματα και στους καταναλωτές.

Η σύγχρονη αριστερά δεν πρέπει να στοχεύει στην νεφελώδη ανακατανομή του πλούτου ή στην δίκαιη κοινωνία, αλλά στην αύξηση της δυνατότητας κατανάλωσης σε συγκεκριμένους τομείς τις οικονομίας.

ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΑΠΑΪΩΑΝΝΟΥ D part

sinistraradicale είπε...

Παπαιωάνου????? Τι πίνεις και δεν μας δίνεις??????????????????

NdN είπε...

Φυσικά και δεν είσαι μόνη και..εννοειται φυσικά ότι είμαι και εγώ μαζί σου!!!

Πολύ ωραίο το ποστ Ελλη!

Υ.Γ. Αντε κάλα να πέρνει διδακτορικό πριν το πτυχίο, αλλά την να περιμένουμε στην ορκωμοσία της 1,5 ώρα για να ξεκινήσουμε;;

Tolisbak είπε...

Δεν είσαι η μόνη, αλλα είσαι στην μειοψηφία.

ellie είπε...

Αντώνη, είναι μικρός ο κόσμος, και λερωμένη να χουμε τη φωλιά μας θα μαθευτεί αργά ή γρήγορα!

Χάρη, δεν είναι λύση η φυγή. Εγώ πάντως αν έφευγα θα πήγαινα Κούβα.

Χρήστο, αυξανόμαστε... Αλλά με τόση διαφθορά που υπάρχει, μάλλον είμαστε υποκριτές!

tractatus, I do...

gpapoul, αν είμασταν έστω κομπάρσοι καλά θα τανε... Στο ίδιο έργο θεατές...

xeirombombira, πολύ καλό με τα καρναβάλια!!!

laxanaki, εσύ είσαι ζαρζαβατικό, να σε μετρήσω ή όχι?

cinderella, Μην γίνεσαι κακιά! Ούτε στον χειρότερό σου εχθρό!

phlou_fli, thanks, θα το κάνω. Κάλά, δεν το κατέβασες?

Παπαιωάννου, θα σχολιάσω στο blog σου.

sinistra... δυσκολεύομαι να γράψω το nick σου...

Ndn, πολλοί μαζευτήκαμε, κι αρχίζω ν'ανησυχώ! Που πήγαν οι διευφθαρμένοι!!! Μόνο στην τηλεόραση υπάρχουν?

tolisbak, ελπίζω να μην είμαι η μόνη!

Grammateas είπε...

Και εγώ απ' έξω είμαι! Λιώσαμε να πάρουμε πτυχίο και της άλλης το φέρανε με κλητήρα στο σπίτι...

ellie είπε...

Βλέπω η πρώτη κυρία έχει σουξέ γραμματέα!

alzap είπε...

Άψογο, ουσιαστικό και ευφυές ποστ!
Τα λέει όλα1

ellie είπε...

mercy alzap!

tzonakos είπε...

A, δεν εισαι η μόνη, μην ανησυχείς.
Και εγω κώτσος πιάστηκα, ειδικά εκει με το ΄διδακτορικό.
Και τους έλεγα, δώστε μου κι εμένα ενα, τίποτα δεν πήρα, ουτε καν ενα dvd δώρο.
Παρέλειψες να γράψεις οτι δεν πήγες στην ΚΗΔΕΙΑ. Δεν υποθέτω οτι πήγες !
:)

geokalp είπε...

παίζει να είσαι από τους λίγους...
ειδικά η Siemens δεν άφησε και τόσους πολλούς στην απ' έξω...
2003-2004 τα έχωσε πολύ καλά! Ίσως το ΚΚΕ δεν τα πήρε μόνο

το ζήτημα είναι όμως τι μπορούμε να κάνουμε ώστε τετοια να μην γίνονται...
(χλωμό!)